la laxma'i spaji spaji

a bilingual blog in Lojban and English · una bitácora bilingüe en lojban e inglés
un blog bilingue en lojban et anglais · ein zweisprachiger Blog auf Lojban und Englisch
relbau prekarni bau lo lojbo e lo glico

2005-07-11

lo nuzba zo'u lo dafcau nabmi be la ainctain bei lo panpi tertu'i selkri cu tolmipri

ni'o lo xatra be lo ponjo pendo bei la albert ainctain goi ko'a be'o poi na pu se gubgau cu ciksi lo nu ri bandu ri se ra'a lo ratydi'e jbama nungunta be fi la xirocymas ce la nagasakis be'o noi cumbi'o se ja'e lo selgu'a be ko'a

ni'o la sei,eis cino'aras poi nau morsi cu fanva fi lo do'orbau lo ponbau gi'e pijyskepre gi'e ru'i se xatra fi la ainctain ca'o lo fanmo nanca poi ko'a ze'a ke'a jmive .i lo sy cy fetspe cu jdice lo du'u gubgau loi xatra .i mu'i bo ba zi detke'u lo re po'o ratydi'e nungunta ku li xa no

ni'o lo du'u la ainctain cu fapro lo ratydi'e nunjamna cu gubni selju'o .i je ku'i loi xatra be la cino'aras bei ko'a cu ciksi lo nu ko'a troci lo nu matygau lo ri panpi tertu'i selkri lo ri zu'o saske gunka .i lo nu xatra simta'a cu cfari de'i li 1953 .i ca zi bo la cino'aras cu te xatra la ainstain fo lo se du'u cy tolzaupai ko'a lo du'u ko'a pagbu zbasu loi ratydi'e xarci .i ko'a spuda te xatra fo la'e di'e se pi'o lo penbi ti'a lo se batkyci'a xatra .i lo dotco panra be lu mi pu ro roi faprysku lo nu gunta lo pongu'e se pi'o lo jbama be lo ratydi'e .i je ku'i mi na ka'e zukte fi lo nu fanta lo nu le ja'erkai cu pu se jdice li'u cu ve xatra la cino'aras la ainctain

ni'o lo cabna'a cu detke'u lo nu la ainctain cu ti'icki lo si'o kamsorselmanri kei kei li pa no no .i lo si'o kamsorselmanri cu tcevajni lo pu'u lo mergu'e cu zbasu lo jbama be lo ratydi'e .i lo nu gunta la xirocymas cu rinka lo nu mrobi'o fa ji'i 140 ki'o prenu poi xadba loi xabju .i lo nu gunta la nagasakis cu rinka lo nu mrobi'o fa za'u 70 ki'o prenu ba ze'a lo djedi be li ci .i lo dotco panra be lu pe'i lo du'u lo fanta selri'a ba jinga kei e lo du'u lo ka terdi jecta snura cu ba sutra banro kei e no drata cu jdikygau lo li'i mi badri lo nu loi jbama be lo ratydi'e cu se zbasu li'u za'u re'u ve xatra fi la ainctain .i je ku'i la ainctain noi lo du'u ke'a xebro lo ka se krasi cu mukti lo nu ke'a cliva lo do'orgu'e de'i li 1933 cu cusku ji'a lo se du'u so'o roi zanru lo nunjamna .i lo dotco panra be lu mi pu ciska ge nai lo se du'u mi panpi tertu'i ke ba'e mulno krici gi lo se du'u mi pu je ca ro roi panpi tertu'i ke ba'e selbirti krici .i pe'i la'e di'u cu se smuni lo du'u so'o roi bilga lo nu jamna kei mu'u lo nu mi fapro da poi zukte fi lo nu daspo mi joi lo mi natmi li'u cu se ciska ko'a

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home