la laxma'i spaji spaji

a bilingual blog in Lojban and English · una bitácora bilingüe en lojban e inglés
un blog bilingue en lojban et anglais · ein zweisprachiger Blog auf Lojban und Englisch
relbau prekarni bau lo lojbo e lo glico

2006-03-23

lo nuzba zo'u la etas cu gubjungau fi lo du'u ca mo'u damba


ni'o mi pu pu'o terkarni da se ra'a lo kelcrbeizbolci i je ku'i ti'e la etas goi ko'a gubjungau fi lo du'u lo nu ko'a jamna cu ba'o fanmo i ue sai ui sai

ni'o ko'a de'i li 1959 te zu'e lo nu lo za'e natmrxeuskara gugypau cu pu binxo lo zifre jecta cu co'a fapro lo spano trugunma poi la fransiskos frankos cu jatna ke'a i ba zi bo ko'a ta'i lo nu ru'i nai catra lo sarji be lo spano jecta cu co'a damba ri i ko'a cu ca ba'o catra za'u 800 prenu i je ku'i fliba lo nu jinga i ko'a mulno selme'e zoi zoi Euskadi Ta Askatasuna zoi poi se fanva fu lu lo natmrxeuskara ke tutra je li'i zifre li'u

ni'o la'a pi so'e lo selci'a be mi ba cmalu i ri'a bo mi so'i roi troci lo nu terkarni bau la lojban kei e nai lo nu fanva fo lo glibau

ni'o sei sa'a se karni le'a lo si'o
I was about to blog about baseball, but I heard that ETA announced the end of its armed struggle (?!).

ETA began their opposition the Spanish government of Francisco Franco in 1959, with the aim of creating an independent Basque state. Soon later they began to fight the government by assassinating its supporters. They have killed more than 800 people, but failed to prevail. Their full name is Euskadi Ta Askatasuna, meaning "Basque Homeland and Freedom".

Most of what I write in the future will probably be short, because I will often try to posts in Lojban rather than translating from English.

Labels: , , ,

1 Comments:

Blogger komfo,amonan said...

betri fa lo du'u ei mi ciska lo pa moi pinka pe lo karni be fi ba'e mi vau zo'o

ni'o nu'e mi'o mi ba zi finti se ra'a lo kelcrbeizbolci noi lo citsi pe ke'a pu zi lo djedi be li 2 cu pu cfari

04 April, 2006 12:11  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home