la laxma'i spaji spaji

a bilingual blog in Lojban and English · una bitácora bilingüe en lojban e inglés
un blog bilingue en lojban et anglais · ein zweisprachiger Blog auf Lojban und Englisch
relbau prekarni bau lo lojbo e lo glico

2008-04-26

mi'o ba'o zbasu ti noi tcadu : We built this city

ni'o pu zi nu so'o lo pendo be mi cu casnu te zu'e lo nu jdice lo du'u ma kau rigrai lo'i vreji selsa'a i li'a ri na ka'e se snada ki'u lo du'u lo du'e selsa'a cu zasti kei e lo du'u lo'i prenu cu ficysi'u lo ka ce'u pajni tu'a lo selsa'a i je ku'i le pruce cu zdile i mi jarco lo ka lo so'o mei cu te cuxna gi'e cpedu lo nu do te pinka
There have been some discussions recently among my friends toward the aim of determining the worst song ever recorded. Now, of course it's a futile endeavor -- too many songs, too much subjectivity. But it's an amusing process. I present some contenders and, as always, invite your comment.
i la'o zoi Fairytale Lover zoi pe la'o zoi UTFO zoi zi'e pe de'i li pa so bi mu
"Fairytale Lover", UTFO, 1985

i la'o zoi Cool Night zoi pe la'o zoi Paul Davis zoi zi'e pe de'i li pa so bi pa i ua ue ru'e la'o zoi Paul Davis zoi pu zi lo djedi be li vo cu mrobi'o
"Cool Night", Paul Davis, 1981. It turns out Paul Davis just died four days ago.

i la'o zoi Mesmerize zoi pe la'o zoi Ja Rule zoi zi'e pe de'i li re no no no
"Mesmerize", Ja Rule, 2000

i so'o prenu cu djica lo nu ti liste zo'e bi'u nai e la'o zoi We Built This City zoi ji'a to pe la'o zoi Starship zoi zi'e pe de'i li pa so bi mu toi i mi toltu'i ki'u lo nu ro lo nu mi tirna lo bi'u nai selsa'a cu rinka lo nu mi cmila i je ku'i ju'o mi jimpe lo du'u go'a
Some people would like to include "We built this city" (Starship, 1985) in this list. I object, because it always makes me laugh. But I understand it.

i li'a loi bi'u nai te cuxna cu ckaji lo ka ce'u jai selfri mi'a i ju'o cu'i do kakne lo nu do sidju fi lo nu lu'i lo go'i cu zenba lo ka ce'u ficysi'u
Clearly there's a lot of bias in this list. Maybe you can help open it up a bit.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

I'm pretty sure that this has been scientifcally proven, in a laboratory, to be the worst song of all time.

29 April, 2008 12:03  
Blogger komfo,amonan said...

Hm. That finding surprises me, but I will not argue with science.

30 April, 2008 10:20  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home