la laxma'i spaji spaji

a bilingual blog in Lojban and English · una bitácora bilingüe en lojban e inglés
un blog bilingue en lojban et anglais · ein zweisprachiger Blog auf Lojban und Englisch
relbau prekarni bau lo lojbo e lo glico

2006-05-30

cnino ke bangu cilre ciste

ni'o pa pendo be mi bei me'e la'o gy Kate Crane gy a va'i la keit krein ca lo cabdei cu jungau mi fo la'o gy Earworms gy goi ko'a zi'e noi xelcli be fi lo bangu i lo du'u lo bangu cu ve ctuca se pi'o lo zgike cu steci ko'a cu'u ky ky i ja'e bo mi toldra krici lo du'u da poi bangu cu te cilre fu ko'a ta'i lo nu sanga lo jufra be bau da i je ku'i da'i nai lo nu nalsanga cusku loi jufra kei be fi'o kansa lo zgike se rilti cu tadji i lo nu lo snada tadni cu vitke lo fange gugde gi'e dansu ca lo nu tavla kei cu xanri mi vau a'u

ni'o sei sa'a se karni le'a lo si'o
Kate Crane, a friend of mine, told me today about Earworms, a language learning method. She said it is characterized by using music as a teaching method. So I believed (incorrectly) that you learned a language by singing the sentences. But in fact, speaking the sentences along to rhythmic accompaniment is the method. I imagine the successful student visiting a foreign country & dancing while talking.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home