la laxma'i spaji spaji

a bilingual blog in Lojban and English · una bitácora bilingüe en lojban e inglés
un blog bilingue en lojban et anglais · ein zweisprachiger Blog auf Lojban und Englisch
relbau prekarni bau lo lojbo e lo glico

2007-02-18

li'a sai nuncelgunta bu'u la bruklyn

ni'o mi ve cu'u lo prulamji selci'a cu na cusku lo se du'u vo'a xabju la bruklyn i li'a peisku lu li'a sai nuncelgunta vi lo se zvati be do i ki'u bo do xabju la bruklyn li'u i mi ca lo cabycte cu klama lo zdani be vo'a la xarlem fu lo trene i mi ca lo nu dzukla lo zdani cu zgana lo pa barda arxokuna i ri ragve lo klaji gi'e ca'u klama lo jai na'e se djuno i loi arxokuna ca lo nu mi verba cu pu ki xabju lo nenri be loi bitmu be lo zdani be mi bei bu'u la filuadelfiys i lo go'i pu bapli gasnu lo nu loi ricyratcu cu cliva i ki ku ba'e mi cu se spaji lo nu vo'a zgana lo pa arxokuna bu'u la bruklyn
I didn't mention in the last post that I live in Brooklyn. People must think, Well of course there was a shooting three blocks from you; you live in Brooklyn! So tonight I take the train home from Harlem, and I'm walking home, and across the street I see a big ol' raccoon, a little bit ahead of me, making his way to god-knows-where. As a kid, we had raccoons living in the walls of our house in Philadelphia. They had chased out the squirrels. But even I was surprised to see one in Brooklyn.


Labels: ,

1 Comments:

Blogger Brett Douglas Williams said...

.ua xamgu lisri .i mi nelci zo .arxokuna .i mi na'e se spaji le nu lo .arxokuna cu xabju la .bruklyn. .i lo'e .arxokuna cu mencre gi'e pilno .i tcadu kufra .i mi nelci loi .arxokuna .i ki'e finti be lo cinri lisri .e lo cinri valsi .i mu'o mi'e selkik

14 January, 2009 05:09  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home