la laxma'i spaji spaji

a bilingual blog in Lojban and English · una bitácora bilingüe en lojban e inglés
un blog bilingue en lojban et anglais · ein zweisprachiger Blog auf Lojban und Englisch
relbau prekarni bau lo lojbo e lo glico

2007-06-20

New Europaio grammar : cnino cukta lo gerna be la'e zoi Europaio zoi

ni'o mi de'i li no vo pi'e pa mu pu cusku se ra'a le cukta be lo gerna be la'e zoi zoi Europaio zoi be'o bei la'e zoi zoi Dnghu zoi i je mi se kai lo ka mi toltce pensi ce'u cu te pinka fi lo du'u le seltcidu cu di'i nai se dicra lo mlibra citri be lo valsi i ua za'a ba bo lo prenu pe la'e zoi zoi Dnghu zoi cu junri jundi le bi'u nai pinka be fi mi gi'e ca ba'o gafygau fi le bi'u nai gerna cukta i ca ku le bi'u nai citri be lo valsi cu fanmo le bi'u nai cukta i ja'e bo to dei se cusku mi le mamta be mi toi le go'i cu simsa le'e cpana rutrceraso i oi nai kukte
cpana rutrceraso cherry on topBack on 15 April I mentioned Dnghu's Europaio grammar & commented somewhat offhandedly that the text was interrupted by longish word histories. The Dnghu people took my comment seriously and have revised the grammar. Now the word histories are at the end of the book, where, as I remarked to my mother, they are like a "cherry on top". Tasty!


Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home